Äntligen helg

Då är det äntligen fredag. *sova* Och vi började halv 10 i dag och det enda vi har gjort vaa att dricka en skvätt kaffe och sen har jag och några till från klassen 6 tjejer och 3 killar spelat *volleyboll*  satans vad kul det var, haha. Men jösses vad kallt hä va i sanden då, usch känns att hösten är på väg. Sen när jag slutade vi 12 så drog jag hem och duschade, fan kändes som om jag hade flera ton grus med mig hem  =) haha.

Sen vart det att plugga klart allt som ska vara klart tills på måndag. Och sen drog jag till världens bästa Elina för vi hade lite skrot att göra i dag på dagen :D haha *du vart skit snygg i håret vännen*. och så klart har vi fått i oss kaffe åå :D En dag utan kaffe, hur skulle hä se ut då tror. det skulle nog inte funka alls de tror jag :D haha. Jaha och nu sitter man och väntar på att Elina ska höra av sig igen =)

Jag tycker om dig
Jag tycker om dig 



Kommentarer
Postat av: Elina

Tack vännen :)

2009-08-21 @ 21:35:07
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0