Då är man på plats

Då har man kommit ut till jobbet och *pojkarna* igen då, och det är riktigt kul det. Skönt att vara ledig 1 hel dag men ändå springa runt på ön. Så vi har fiske, sen har jag fått massa kaffe av några killar. Och sen hade vi en frukt stund här på kvällen, vi satt några st och käkade på någon form av frukt :D haha. riktigt mysigt gäng det är här ute just nu. =)

*Emma
hade jag vart 20 år yngre, då hade du legat pyrt till* haha jaa jösses.. tur han inte vaa det då :D hihi


och nu sitter jag i sängen och dricker en skvätt kaffe, och snart blire duschen och sova, Sen i morgon är de dax att jobba en skvätt igen =) Men fan nu är jag bara här tills på fredag och sen hem igen, och aldrig mer tillbaka. Fan jag har börjat fått separationsångest. *jobbigt* vill vara kvar lika mycket som jag vill hem och vara hemma nu ett tag :D
Inte lätt alla dagar eller, men vem fan har sagt att det ska vara lätt då =) haha

Mysigt som tusan, det var det, :D han är DEN absolut underbaraste jag någonsin träffat.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0