I dag började allvaret igen

Ja då har man gjort sin första dag i skolbänken igen då, herregud det kändes lite konstigt, många år sen sist :D Det kommer bli skit kul att få börja plugga igen speciellt nu när jag vet vad jag vill jobba med =) Men i dag var det drygt på sätt och vis massa info i 4 timmar så trött i huvet vaa man när man åkte hem.

Sen har jag legat på soffan hela dagen typ och kikat på film och fått i mig en del kaffe. Och sen har Tetta vart här å fått i sig en skätt kaffe åå. Sorry Tetta att jag har vart så mongo i två dagar nu, men du anar inte hur bra jag mår, ojj ojj vad pojkar kan ställa till det. haha. jag mår bäst i hela världen =)  Så i morgon ska jag vara i Säter till halv 9 så jag måste nog snart lägga mig och slå på en jönssonligan film och sova en skvätt om jag ska orka upp till halv 7. 


Jag kan komma på mig själv, hur jag skrattar till ibland

Hur gick det här egentligen till, han har satt mitt liv i brand

Jag hade slarvat några år, tagit kärleken som den kom

Bott tillsammans några gånger, hängt ute en del, sett mig om

Men sen plötsligt när vi träffades en dag,

Har hans leende med mig 165 dagar om året

Bär hans solsken inom mig vart än jag går

Kan inte tänka mig nån annan

Det finns inget mer för mig, han är lyckan
165 dagar om året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0