Jag och Elina

I dag har jag och Elina vart och beställt tid för tatueringarna vi ska göra :D det hä kommer bli nice det du tjejen. Sen har vi vart lite här och där och grejat, och kaffe har vi fått i oss åå  =) Och nu har jag precis donat klart för i dag, så nu ligger jag i sängen och ska snart dra igång en *jönssonligan* film och sen sova :D För i mån ska jag och Elina härjaa igen, men vi vet fan inte vad som händer riktigt än men det får vi redan på 1 timme innan man ska i väg :D haha

Längtar som en tok efter att få träffa honom den *magiska pojken* men snart snart.




Kommentarer
Postat av: Elina

Jajjemen :) Längtar tills vi ska tatuera oss nu :P

2009-08-07 @ 09:16:19
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0