Joomen

Jaha då har ännu en dag på denna ö gått, och lika kul som vanligt, och inte har man gjort speciellt mycket heller har mest skruttat runt bland *pojkarna* och talat en massa och fått i mig liter vis med kaffe :D Men det är super skönt med sånna dagar åå  =) Och sen har vi haft kalas för en av *pojkarna* det var super nice det. kul när det händer nått speciellt, Och i morgon ska det spelas fotboll här ute på ön, jösses det kommer bli skit kul och se *pojkarna* lira boll, haha, Och nu har jag vart hos några *pojkar* och talat lite skit som vanligt, Och nu ligger jag i sängen och ska snart ta och sova en dos så man orkar upp i morgon igen tills morgon kaffe är klart kl 06:00 :D I dag har det tammetusan bara vart en massa kaffe hit och dit, tror jag :D haha Snart dax för mig att lämna denna ö och mina *änglar* usch nu är det nära, jag vill inte, men samtidigt vill jag ju hem, inte alltid lätt eller, =)

Saknar han mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0