lördag

Då är det lördag och jag ligger i sängen på jobbet och ska snart sova en skvätt, medans alla mina goa vänner är ute och härjaar kan jag tänka mig, haha Och jag får ligga här ensam och ha en sån sjuk hemlängtan så det är inte klokt. Ja då har man gjort nya 11.5 timmar på jobbet då, och lika lugnt som vanligt är det åå, skönt som tusan att det inte händer så mycket, Så vi har skuttat runt bland *pojkarna* och talat och hjälpt dom med olika saker, så stressa har vi absolut inte gjort elle. Sen nu i kväll drog jag och Erika igång grillen och grillade korv åt 56 *pojkar* :D mysigt var det kan jag lova. Och sen nu har jag precis kommit hem till mitt lilla mys, har setat nere på byn med några av *pojkarna* och kikat på film =) Jag trivs som fisken i vattnet här ute kan ja lova :D 

*Jag tänker konstant på dig hela tiden, det går inte 1 sekund utan dig i mina tankar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0