Jaavisst

Idag har det verkligen inte hänt mycket, vaknade till vid halv 1 och då va jag ut och tog en cjgg och sen gick ja och la mig och skulle kika klart på filmen jag började med igår, men jag somnade om så klart :D Sen har jag vart på donken med Tetta och fått i mig lite kaffe och en glass.. haha fan vad fult det vaa när bilen och släpet drog över gräset ner till lidel, och sen kom ägaren och frågade om vi sett till hennes bil. Och det visade sig att hon inte lagt i någon växel så bilen hade rullat iväg av sig själv, haha så där stod den vid lidel väggen. jaa jösses.  Sen va jag hem en skvätt och sen hämtade jag upp tetta igen för att åka till hemköp och köpa snus, och sen vart det en chees på donken  =) Och nu ligger jag i sängen och ska snart dra igång en film, hä blir *Jönssonligan* i vanlig ordning, dom filmerna är kanon bra  =)

Den *magiska pojken* har fått nått att hända. Han har öppnat en helt ny värld, Han har gett mig så många oförglömliga stunder, Han har allt.

Kommentarer
Postat av: Elina

Aha ok :)

Ja självklart de tycker jag vi ska ta :)

2009-08-17 @ 07:13:46
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0