Mmhej

Tisdag kväll och jag ligger i sängen på jobbet och ska snart sova en skvätt :D Då börjar sommaren närma sig sitt slut och jag ska snart lämna mina *pojkar* på ön för att åka hem och börja plugga, det ska bli kanon kul men samtidigt vill jag ju naturligtvis vara kvar här. Dom är så sjukt roliga en del av dom, fan i bland skrattar man så man ska antingen tror att man ska elle bara kommer få bra med magmuskler =) det är ett sjukt bra gäng här i år.  Jaha Onsdag i morgon då och klockan kommer ringa runt 6, usch, då är det bara att kliva upp för att dricka morgon kaffet med *pojkarna* hä blir nog bra det här. Ojj vad ja längtar tills jag och Elina ska iväg och gadda oss  =) Nej nu blire sova.

God natt..

Tycker om honom så galet mycket

Kommentarer
Postat av: Elina

Längtar jag med :)

2009-08-12 @ 07:13:54
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0