På väg hem

Ja då är man på väg hem från Stholm och ön. Men det känns ju lite konstigt att lämna *pojkarna* Hade ju velat vart kvar en skvätt till. Men nej jag vill hem nu en stund och träffa alla galningar :D Men *pojkarna* har vart galet bra från första stunden, har haft riktigt skit kul med dom. jösses har fått ett nytt smeknamn *skvätten* bara för att att jag säger *skvätt* rätt ofta :D haha. Dom var ett gäng på 4 killar där ute som jag vaa med varje kväll och jag har fått höra en del rövahistorier som dom gjort :D haha härligt gäng det där, och dom har terroriserat mig som galningar, hihi, jaa jag kan inte skriva ner allt här eller, fan då blire aldrig någe slut  =) FAN den absolut bästa sommaren där ute någonsin kan jag lova. Kommer aldrig någonsin glömma det där gänget kurön sommaren 09. :D Så nu är jag och min mamma på väg hem, hon kör och jag sitter vid datorn, *fint hä* hon  har vart ut och träffat mitt gäng, och sen hjälpt mig att komma hem, fan jag har så mycket saker med mig så hade jag åkt tåg så skulle jag ha bokat en vagn bara för mig :D. tror fan halva mitt liv ligger i väskor i skuffen, haha

Så nu är det bara att åka hem till det allvarliga igen och ta tag i saker och ting,  aa finns en del att göra där hemma å. Tråkigt som kul. Längtar som faan tills jag och elina ska iväg och tatuera oss nu, fan jag vill ha dit min bild nu på en gång, haha men tiden går fort, så det är snart dax :D

Saknar honom galet mycket nu kan jag lova.


I cant stop this feeling



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0