på väg hem

Då har man lämnat Behandlingshemmet och *pojkarna* i några dagar :( Och nu sitter man på tåget hem som gör avståndet mellan mig och *pojkarna* bara längre och längre ju mer tiden går :( Dom klarade inte ens av att ge mig en kram för att det skulle bli för jobbigt, men fyra dagar går fort. Och jag får ju komma hem till dom underbara där hemma :D *Weho* mycket könstigt vart det, ville åka hem,ville stanna och aa men men snart tillbaka på ön igen *weho* men då är det juh min sist vecka där ute *fy* vad jobbigt hä kommer bli då. Sen när jag skulle ta mig till Brommaplan så fick jag skjuss av två Polis pojkar och dom var skit roliga herre jösses vad dom härjaade runt på vägen in till stan. Dom hade vart ute på ön och haft ett förhör med en av *pojkarna*.

Men nu blire hem en skvätt, och då ska jag hinna träffa alla galningar som står högst på listan :D haha
Sen ska man försöka sova en skvätt åå, får se om det hinns med nått av de  :D

Saknar dig massor


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0