På väg tillbaka

ja då var det slut på det roliga hemma då för den här svängen :D
Men jösses kul har jag haft kan ja lova =). Vart med Elina alla dagar och vi har äntligen fått tid för våra tatueringar nu :D
*weho* så nu är det bara att hoppas att tiden går fort. Och en skvätt  kaffe har vi fått i oss åå. Sen i fredags va ja och elina och tetta ute på massa äventyr i Vhyttan :D haha. sen i lördags så va Elina förbi på lite kaffe innan jag skulle ta mig in i duschen och göra mig klar för att åka ner till min pappafest. Och satans vad kul det var då herre jösses skrattade så jag trodde jag skulle avlida där en skvätt, Vilken underbar pappa och syskon man har då. Och nu har det gått och blivit bokat att vi alla ska åka båt åå *weho* det ska bli riktigt nice det kan ja lova. Sen i natt när vi kom från pappa och frun, så lämnade jag av bror och drog vidare på äventyr, till den *magiska pojken* weho.

Sen vid halv 9 i morse vaa jag hemma och då vare bara att duscha och packa klart och dricka sitt morgon kaffe på trappen. Och nu sitter jag på tåget mot Stholm och mina *pojkarna* hä ska bli skönt att få komma tillbaka till ön i några dagar =)

Du är bästa, finns ingen som du, du är helt underbar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0