Satans

I morse höll jag inte på att komma ur sängen, fick åla mig ur på nått konstigt sätt. fan vad ont jag har i ryggen svullen som en gris och ryggraden är som en racing bana, fan det låter fint det, så nu har ja tid till lassbo nästa vecka. *skönt* Så tills dess får man stå ut. Men man ska inte klaga så mycket, för det finns så mycket annat bra man har kan jag lova  =) Och jag trodde det där med att studera skulle bli dyrt och fattigt men inte för mig eller, mamma och pappa köper mina böcker och bror lånar ut sin bil, =) fan inte alla som har det lika bra som jag eller så jag är tacksam för all hjälp jag får, men tanke på att det inte är mycket pengar man får från csn.

Sen i dag har jag träffat malin en snabb skvätt medans hon va och handlade åt jobbet, det var ett tag sen man träffa henne så mycket fanns det att tala om  =)  Sen har jag träffat långben i dag åå, han va hit en sväng men jag låg bara halv dö hela tiden i soffan =) *sorry* men vad fan jag är trött nu när jag går upp asa tidigt.. haha.

Jaha nehe kolla en skvätt på film nu sen sova, så man orkar upp i morgon bitti igen. Sen när jag är klar i Säter i morgon så ska jag träffa Elina  *nice* det. =)

*magiska pojken* är ett  riktigt charmtroll, åhå vad jag tycker om honom. Galet mycket åå kan jag lova  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0