Skolan,Elina och plugga

Jaha då har man vart i skolan i dag, jaa jag kan då int påstå att vi jobbat speciellt hårt i dag, men det kommer välle nästa vecka när allt börjar på *riktigt* eller vad man ska kalla det, haha. Det här är ju första veckan och den brukar ju alltid vara lugn. Men hä visar sig alltid.

Sen när vi hade slutat så vare bara att ta sig hem och få i sig en skvätt mat och sen i väg med Elina på massa äventyr hit och dit  =) Och sen så klart vart det kaffe på donken :D Hä satt fint det kan jag lova. Sen när vi hade härjaat klart så vare bara hem och slänga sig i duschen och tala en stund med bror och sen sätta sig med böckerna.

Och nu har jag äntligen plugga klart för i dag. I början gick det super bra, men nu när man är svin trött och ska försöka förstå vad som står i boken vaa då inte lätt, så där med att plugga sent på kvällarna, det va då inget för mig eller, haha. Och nu blire att sova en stund så man orkar upp i morgon när kl f*n ringer igen. men äntligen fredag i morgon, sova som en gris på lördag kan jag lova. =) haha

*magiska pojken*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0