Söndag =)

Då är äntligen min tatuering på plats :D satans vad snyggt det blev, hel nöjd. Och sen är min piercing på plats oxå, super nöjd med den å. =) Jaha heljen har vart fin som tusan. I fredags vaa jag i Avesta en skvätt och hälsade på några vänner som jag inte träffat på ett halv år typ. Så det var super kul.

Sen i går va jag chafför i bussen =) Jösses vi va in till stan för att hämta en kille men det var bara det att vi va på 4 olika adresser innan vi hittade rätt, och det tog oss nästan två timmar innan vi va tillbaka på plats. haha. Så är det när två st får olika information av folket. haha men till slut hittade vi rätt. Sen va vi ut til Vhyttan och hämta resten av folket och drog in med dom till kingen och sen drog jag och den *magiska pojken* och Rasmus över skäveland för att lämna en kille och sen till Borlänge och ut i skogen på någon fest, satans det är ju kanon kalt ute nu på kvällarna, *usch*. Men fint blev det. Vilken kul kväll det vart. haha.

*Mysigt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0