Fredag / Lördag


Vilken dag det vart i går, ojj ojj, Först till skolan och göra provet, weho det gick kanon bra, *tror jag* höhö
Sen var det bara att dra hem och dricka kaffe som en tok och sen dra viadare till Falun en kompis pojkvän ligger inne, för smärta och är ny opererad så där bor han under heljen *sunk* usch lider med han.  Kaffet på sjukhuset smakar fan och lite till, usch.

Sen när jag kom till stan igen så vart det kaffe i vhyttan med bästa Tetta och Elina fint hää, sen hem och packa för att dra ner till Avesta, sov där i natt, haha fan vad kul det va  =) höhöhö


Usch i går när jag var på väg till Avesta så kom den där känslan igen, men då kunde jag inte hålla emot längre, fan jag vet att jag inte ska tänka så, men hallo,, hur jävla lätt är det då, fan.

Sen i dag har vi vart i stallet och donat och grejjat och kaffe fanns det där åå, fint hä kan jag lova. Sen hem och duscha och lägga sig i sängen och ta det lugnt och se film, fan så skönt hää vaa, va så galet trött och seg när jag kom hem =) 

Och nu dricks det en massa kaffe för fulla glas igen :D höhöhö

utan dom ingenting * Malin,Tetta och Elina* 
Ni är värda eran vikt i guld

Hörru du grabben, jag saknar dig galet mye nu, Du får mig att le  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0