Mmgott


Hel dag i skolan i dag då, 9 - 14 fan tur man kan bita sig i tungan och hålla käften, vilken satmara, fy fan, tur det var sista gången =) höhöhö. Sen hem på en gång och träffa min älskade pappa <3 jösses vad kul vi har haft i dag, har skrattat om en tok, alltid lika roligt att vara med papps.Sen när han hade dragit hem så vart det en hel del med kaffe och sen vart det att städa och musika som en tok =) fint hä. Sen nu sitter jag i sängen och glor på film *into the blue* nice film massa hajar =) Funderar på att sova om en skvätt är asa trött som vanligt, höhöhö. Skönt hä iaf.

Elina
du och jag och nu kör vi, vi kommer vara bättre än fåntrattarna,, helt klart, och vi måste ju heta någe kungligt. =) höhöhö. Vi kommer bli skita bra ju, =)

Längtar nu hoppas tiden går fort fort fort,

saknar dig galet mycket, längtar mig sjuk
vill ha dig här nu, vill somna på ditt bröst
jag vill känna dina hjärtslag,
jag vill bara somna och veta att du finns där
när jag vaknar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0