Nice day


Vart ledig idag igen från skolan, skönt hä, så i dag har jag fått i mig liter vis med kaffe, sen har jag pluggat som en tok hela dagen, så nu hoppas jag att ja begriper vad det handlar om, höhöhö.

Sen vid halv 6 vart det äventyr, jag drog ner till bästa pappa för han fyller år i dag =) Så jag har träffat mina älskade bröder, alla dom 3 bästa var på plats och lilla ängeln Julia, *brorsan dotter*  Och nu har jag precis kommit hem från urskogen, höhö så nu blire duschen och sängen,

Fan jag hatar den här känslan usch den gör så fruktansvärt ont i hela mig, usch hoppas den dagen aldrig kommer komma, jag vill inte. Kan bara inte tänka mig den dagen då någon kommer och berättar. 

Nu behöver jag dig som mest, jag saknar dig galet mye, jag vill ha en stor kraam av dig och bara av dig, snälla kom hit. Du betyder så otroligt mye för mig lilla vän. 



 

Kommentarer
Postat av: Elina

Berättar vad? Vad pratar du om? :S

2009-12-03 @ 22:11:11
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0