Ojj ojj igen



Vart ledig i dag från skolan. Men jag vaknade kl 8 i morse och var pigg som en sne gnu, så det var ju bara att kliva upp och duscha och börja dona och grejja och sen plugga en skvätt innan det var dax att knata över till Ann-sofie och dricka en hel del kaffe och kolla när en kompis gaddade sig. Åå vilket mysigt ljud nu vill jag ännu mer juh. =)

Sen var det bara att knata hem igen och fortsätta med pluggandet och kaffe drickandet, och sen har jag terroriserat min mamma en hel del i dag åå. höhö. =)

ja herre gud att folk ska ha så galet svårt att beripa i vissa lägen, aa kan inte göra mye åt saken heller, bara låten tiden visa vad som gäller, =)

Sen har jag bara vart hemma hela dagen och spenderat timmarna i boken *medicinsk grundkurs* har ju provfredag så hä måste jag klara. Klart jag gör hä =) höhö

Nej duscha nu och sen lägga sig och glo på film *flickan som lekte med elden* och sen sova. Har smått ont i huvet och näsan är igen smockad, usch inte nu, har inte tid att vara sjuk.

saknar dig som en tok, det har bara gått 2 dagar sen jag träffade dig senast, men nog känns det som om det 100 år sen, sunk, om dig jag tycker. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0