Teddybjörnen


För exakt två månader sen så valde jag ut min egna lilla Teddybjörn =) *en lång historia bakom det* Ååå så go och underbarbar han är, jisses trodde inte att det fanns så otroligt snälla människor på denna jord, trodde inte att 1 kille kunde få mig att må så här sjukt galet bra, trodde inte heller att jag skulle vilja, våga, eller göra,, nej nej det fanns inte i min värld, det var bara äckligt och fy fan för det, men sen han kom så har det blivit så galet bra, allt bara släppte och nu aa kan inte beskriva hur bra det känns, och kanske inte heller kan skriva vad det är som är just det där äckliga, det är för privat och sen dom som jag litar på vet vad jag menar och det är det som räknas för mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0