jobbar

Då har man gjort första dagen på veckans pass =) En kanon lugn dag / kväll så det blev en riktigt bra mjukstart, hoppas resten av veckan ååå blir lugn och fin, och att inget dramatiskt händer varken med gubbarna eller personal  =)

Och nu har jag precis kommit in till mig, har vart och fått lite te med några andra av folket i personalen som sover kvar i veckorna, det är riktigt mysigt att avsluta kvällen med lite prat personalen i mellan, för under dagarna har man ju inte riktigt den tiden, för då är det gubbarna som gäller, Jaha då är det bara att göra sig klar då för att sova en skvätt innan klockan ringer i morgon 06:00.

jag skulle kunna ge dig ett helt hav av rosor bara för att visa hur mycket jag tycker om dig, för du är så underbart go, jag hoppas du verkligen förstår vad jag tycker, och jag vill inget annat än att vara med dig, och de jag sa till dig, jag menar verkligen varje ord, jag vill inte att de ska gå för fort fram, jag har inte brottom med nått,  för jag är fortfarande lite små rädd för att bli kär, men med dig, så känner jag att rädlsan avtar bara mer och mer ju oftare jag får vara med dig                

* I like you *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0