Jösses

Dagen har vart kanon lugn som alla andra dagar på denna ö =) Så i dag har jag och Klara slappat och gått runt och talat med *gubbarna* så det har vart en helt perfekt fredag kan jag lova. Å min älskade pappa ringde i dag, jösses vad glad jag blev att få prata lite skit med honom, Men jag tror min kropp håller på att ge upp. hahasvullen ovanför ena bröste, håller på att få nå kasst skit i bena som jag nu inte kommer ihåg vad det heter, 2 kg, trött som en tok dygnet runt, men men vad fan värre saker har man vart med om, så nog tusan ska jag överleva detta åå :D haha

Jaha och nu har man äntligen slutat för dagen så nu blire massa slappa och se film och sova en skvätt för klockan ringer ju 7 i morgon bitti igen.

Jag saknar den magiska pojken som en galning

Kommentarer
Postat av: tetta

jag saknar dig som en galning <3

2009-07-25 @ 02:48:03
URL: http://tettas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0