ledig 2 dagar

Då har jag gått av veckan pass och kommit hem till moster och bulleoll, och vi har vart i väg på kalas, deras en granne fyller år i dag, Dom festa och jag drack min trogna vän *kaffet* och vatten. Och nu ligger man i sängen och njuter av att ingen klocka behöver ställas. Jösses vad skönt det ska bli att sova i morgon. Åå i mån ska jag göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt :D Och ladda nya krafter för att åka tillbaka till jobbet torsdag för att göra 1 vecka till innan det bli hem resa :D

Jaha om man ska ta och kika på en film då, eller kika så länge som man orkar hålla ögonen öppna och det blir nog tusan inte länge eller är svin trött fan att jobbar 12,5 timmar om dagen i 6 dagar det tar på krafterna det kan jag lova. Men det är värt det  =)  *trivs som fisken i vattnet där ute*

Tänker på dig hela tiden, går inte en sekund utan dig i mina tankar, du är verkligen inte som alla andra du har nått speciellt, men jag vet inte vad det är, du är bara för underbar och bäst på många sätt och vis. saknar den *magiska pojken* som en galning
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0