Sista passet kvar

Jaha då har man snart gjort veckans pass igen  =) Jösses vad fort det gått sen Klara kom ut till jobbet :D Så i mån kliver jag upp 06:00 dricker mitt morgon kaffe med *gubbarna* som vanligt och sen jobba en skvätt för vid halv 3 åker jag över till moster och bulleoll och sover där tills på torsdag. Sen över till jobbet igen och jobba tills onsdagen veckan efter, och sen attans ska jag åka hem i några dagar och härjaa runt kan jag lova :D haha Jösses vad jag längtar nu. *usch* men men 10 dagar går fort om man bara har något att göra så :D  jaha jaaa. heljen har då vart lugn som alltid.. Så mycket prat och skratt med *gubbarna* har det vart  =)

Men jösses då vad jag saknar den *magiska pojken* det är inte klokt, tänker på honom nästan 24 timmar och dygnet, *jobbigt*  men men snart hemma igen,  jösses jag tycker om honom så galet mycket så de går inte att förklara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0