Tillbaka

Då är man tillbaka på jobbet igen då efter två dagars ledigt. Jösses vad jag har slappat, bara legat och kikat på en massa filmer,läst och smsa som en tok med en massa :D Men ojj vad skönt det är att vara tillbaka på jobbet igen, jag har tusan saknat *pojkarna* Och nu har jag precis kommit hem till mitt lilla krypin. har setat hos några av *pojkarna* och snackat massa skit och kollat en skvätt på en film. Det är ett super härligt det här kan jag lova :D

Jaha och nu blire sova en skvätt innan kl fan ringer i mån 05:30. Då blire morgon kaffe med *pojkarna* i köket.
snart kan man börja räkna ner dagarna åå :D  *weho* jösses vad jag längtar hem nu.

Jag saknar dig som en galning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0