Eka

Vilken seg dag det här vart usch,  kl 06:00 i morse satt jag i köket med några av gubbar och drack morgon kaffet  innan det var dax att börja jobba. Klara kom i dag åå, så nu kommer dagarna gå fort kan jag lova, vi är ett bra team hon och jag , I bland undrar gubbarna vad vi går på för att vi är så pass mongo som vi är  =) haha jösses. Sen i dag på rasten så tog jag mina pluppar för musiken och gick bort till den andra bryggan och satt där länge och väl för att rensa huvet och få tänka lite och framförallt att få vara ensam en skvätt, Ja inte vet jag om jag kom på så mycket kloka saker men skönt var det kan jag lova :D hihi


Du får inte knacka på min dörr, om du inte är berädd att komma in, du får inte vandra på min väg, utan att visa mig ditt mål, du får inte riva mina murar, som jag omsorgsfullt har byggt, om du inte skyddar mina drömmar, så att jag kan somna tryggt, du får inte ha mig som en dröm, för jag vill vara din verklighet , du får inte säga att du hoppas, om du inte tror du vet , men du får ta den tid du behöver, för att förstå vad det är du vill, du får inte röra vid mitt hjärta som om allt var uppenbart, men jag önskar inget hellre än att det blir du och jag snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0