Vilket jobb man har

Haha jösses vilken dag det här blev. Fram till kvällen har det vart kanon lugnt, men sen jävlar brakade helvetet loss, då gick en av *gubbarna* till attack, det hade blivit ett missförstånd mellan han och en annan i personalen som hade åkt hem för dagen, och bara för att jag inte kunde hjälpa honom med det han ville ha hjälp med, ja då jävlar vaa man både dum i huvet och en jävla kärring och ett som annat, jösses i bland undrar man *varför ska jag bli behandlingsassisten*haha . men även de här jobbet har ju sina fina studer åå kan jag lova,, i dag fick jag veta att jag var Kuröns solstråle och att jag var uppskattat till tusen och att jag kommer bli en bra behandlingsassisten :D så det är kanon kul att få höra =) jaa jösses inte lätt alla 7 dagar i veckan eller :D hihi

Sen nu i kväll har jag och en kille som heter Kalle *som är en inhyrd målare*  vart hemma hos Mia *en kurator* och fått i oss lite kaffe och bara prata massa skit  =) haha  :D


Jag tycker om när du tar på mig, jag tycker om när jag ser dig vid min sida, jag tycker om när du finns hos mig,
jag tycker om när du ler en stund mot mig, jag tror det aldrig kan bli bättre än så här för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0