mmgott


ojj ojj vilken as kul kväll jag fick i går, hejjååhå, va med bästa Malin och härjade runt lite här och där, och vi kollade på film och vi käkade massa onyttigt och aa det var as kul, och massa känslo prat va det åå. sen ringde den bästa, weho, du är bra goo du =)  Sen i dag har vi vart i stallet hela dagen och donat med hästarna, fint hä kan jag lova.Ojj ojj sms sms sms, weho blir glad varje gång, och nervöst blir det, jag älskar den känslan. =)

sen nu har jag vart på donken och fått i mig lite kaffe med bästa Elina, och där träffade jag bästa Tetta och satu fan så fint det kan vara då. =) weho

Weho nu har jag träffat mina favorit tjejer i dag, dom är dom bästa man kan tänkas sig. <3 <3 <3
Och nu talas det i luren med den bäst weho fan vad bra hä känns, mmgott :D
Och sen blire film och sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0