fan så gött


Vart i skolan i dag i tre timmar som vanligt, och vi har målat och donat, haha. kan fan inte vara lätt att jobba med mig eller, dom säger att jag är en perfektionist, haha inte lätt då eller. Men hellre det än slarvig. Sen när jag slutat så drog jag hem på en gång och satte mig i köket och pluggade och drack en satans massa kaffe.
fint hä =)


Jag kan inte förklara hur det känns, det är en konstig känsla som jag har, har aldrig någonsin känt så här, det är ett mysterium, jag måste ta reda på vad det är som håller på att hända med mig. jag känner inte igen mig själv längre, det är ju till det positiva det är bättre, men att en person kan få mig så här =)


vad sms kan få en att le och längta extra mye.

Ne nu ska ja ta och plocka ihop lite saker,för nu bär de av mot Avesta och bästa Malin, de är hon&jag i kväll =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0