fint som snus


I går vart det härj med fåntrattarna i bussen , och resan gick till Avesta och älvan, hä va nice det, träffade några pojkar som jag inte sett på kanon länge, så de var riktigt kul.

Sen i dag har det inte hänt så mye har kollat film med brorsan och bara vart hemma skönt hä. Och nu ska ja sätta mig med böckerna och förtsätta pluggandet, till något roligare dyker upp :D höhöhö

Du är så vacker när du sover, du har nåt som ingen annan har, du är så underbar. du skapar värme inom mig, du kan vila här hos mig, för jag ska aldrig släppa dig. Jag fylls ut av längtan i varje andetag, kan du inte lova mig att du aldrig tänker gå, håll bara om mig

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0