jaaavisst


mår som en kung
, i dag har vi haft en hel dag i skolan 9 till 2 tror jag kl vaa innan vi fick åka hem, det har var den absolut roligaste dagen i skolan men den absolut jobbigaste håller på med medicinsk grundkurs så det är mye att lära in på så fort tid. men men hää ska nog gå för sig. Hmm läraren sa flera gånger i dag att jag såg trött ut och kommer somna snart, men visst kände jag mig lite seg men endå på härjaaaa humöret. Sen när jag kom hem så kolla mamma på mig och sa att jag var röd och frågade om jag mådde bra, aa resultatet av detta är att jag har feber, inte könstigt då att folk tycker att man ser seg och dåsig ut, haha. men inte fan ska hä få stoppa heljens bravader eller. Nu snart ska jag ner till malin och slå ihäl några timmar, fint hä kan jag lova.

Ååå vad jag längtar tills i morgon satans vad jag längtar galet, mm vill nu, nu på en gång, hoppas tiden går fort. mm i like it.

Jag tycker om dig
jag tycker om dig
hihi  =)



Kommentarer
Postat av: Elina

Glad för din skull vännen

2009-11-26 @ 17:30:06
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0