jaaavisst


En helt klart super härlig dag igen =) Haft en hel dag i skolan weho första gången på hundra år som det inträffar att vi går mellan 9 och 3, Kvinnojouren va där och hade ett slags föredrag, men hä gillade vi inte så stark eller. usch. Sen hem fort som tusan och träffa bästa Tetta och se till så kaffebryggan funkade, haha. Sen kom min älskade pappa förbi med min dator, weho, hur fan skulle jag klara mig utan honom, nej de skulle inte gå helt enkelt. han är så sjukt bäst. <3

Sen tog jag och Tetta en tripp ner till donken och drack ännu kaffe och härjaade som två rikspuckon du är bra bäst du skruttan, inget utan dig. Och sen kom det två fåntrattar och bästa Elina dit och talades lite. fint hä, haha. Dom ville även i dag ha det jag gick på, haha. Mår som en kung och rider som en häst. haha. *galet*

Och nu sitter jag i sängen och musikar och grejjar runt. Sova snart, skolan i morgon, blir en lång dag, ska vara där mellan 9:00 och 9:30 haha, fint hä. inte klagar man då eller.

Håll mig hårt, håll mitt hjärta, håll i mig så jag inte ramlar, gör mig hel, lägg mitt huvud i ditt knä, säg att du menar och vill mig väl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0