jag vill alltid


Vart ledig i dag igen så jag tog på mig tränings kläderna och sen gick ja ut och sprang i regnet, åå det är en speciell känsla det :D Sen var ja upp till bästa malin och tetta och pratade med dom på jobbet, fint hä. Sen hem och slänga sig i duschen, och sen har jag pluggat en skvätt åå, men sen kom bästa elina till stan så vi var ute på lite äventyr. Och härjaade runt lite som vanligt.

För nån som du, så kan jag jag lämna allt jag har, med dig blir hela världen underbar, du kom och röjde mina hemligheter, du är en dröm, kan den bli sann, håll mig hårt eller låt mig bara gå och förlora mig för alltid, i dina ögon speglas jag, säg att du menar och vill mig väl, du kan läka mina sår, ta mina händer och gör mig hel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0