kaffe och plugg


I dag har det bara vart en satans massa pluggande och en hel del kaffe, så nu hoppas jag verkligen att jag är klar så det bara är att skicka in det, men jag måste glo igenom det i morgon ändå =) haha.

Sen har jag vart på stan och donat och härjaat runt som en fiskpinne, hämtat ut en ny jacka som jag beställt, eller snarare pappa köpte den åt mig, =) och sen har jag vart på bibblan och hämtat böcker om det jag skriver i examinationsarbetet.

Sen har Tetta vart här och fått i sig en skvätt kaffe, och tala lite skit =) och nu händer det inte alls mycket eller blire välle duschen och sen lägga mig och glo på film =)

Saknar dig som ett krusbär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0