kan inte bli mye bättre


I går kväll vart det inte mye gjort för min del eller, höll till i soffan hela kvällen efter det att brorsan åkt vidare på äventyr. Jag kollade på nätet, musikade och hade tv:n igång och kaffeglaset i handen, fan så nice lördag kväll.
Och kvällen vart ju inte speciellt mye sämre när jag fick besök, weho, jag har verkligen saknat, och längtat som en tok.

Sen idag har världens bästa Tettis vart här och härjaat, och en hel del kaffe har vi naturligtvis fått i oss oxå, lika gött som vanligt. Sen har jag inte orkat med så mye mer än så, trött som en gnu. Ååå nu hoppas jag kl går en skvätt fortare så jag får inta sängen och sniffa kudde och sen sova.

Vad gör du med mig,?
Jag ryser när jag tänker på honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0