Mår som bäst


Vilken underbar helj jag har haft en av dom bästa på länge =) Sen i går var dom bästa här Elina och Tetta var här och drack massa kaffe och tusan vad jag skrattade, det är sjukt vad bra det är. dom bästa tjejerna.

Sen när Elina hade dragit hem så drog jag och tettis ner på donken och käkade, mgott. Ååå där fick vi å någon form av attack skrattade så tårarna kom. Vilken dag, och anledningen till att man mår som man mår aa det talar vi inte om eller :D hihi

Sen i dag har jag vart i skolan i 3 timmar och donat och grejjat, fint hää med korta dagar. :D Sen har jag och min älskade mamma vart ute på lite äventyr hit och dit, och nu sitter jag med Kaffe glaset i handen. fint som tusan.

*I like it*



Kommentarer
Postat av: Elina

Jo, jag tycker du ska tala om varför du mår så bra för ??? :) Jag blir ju nyfiken :P

2009-11-02 @ 19:55:31
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0