Mår som en kung


Nu mår jag så där sjuk galet bra igen, och det är så härligt men det kan va så sjukt drygt att ha så mycket energi så man inte vet vart man ska göra av den. Mina vänner frågar till och med vad jag går på. haha. Härligt är det kan jag lova.

I morse vart det frukost och kaffe med bästa Tetta, härlig start på morgonen, massa skratt, haha
Sen vart de skolan en skvätt, men i dag vart det bara 2 timmar, fint hä. Sen var det bara hem och duscha frös som en gnu, och sen ner till bibblan och låna lite böcker till mitt examinations grejjs, och sen vare bara att åka hem och sätta sig och börja plugga och dricka en hel del kaffe till hä.gött. Sen dök bästa Elina upp och ville ha en skvätt kaffe åå,och sen tog vi oss en lite tripp i byn, haha.

Oj oj jag har gett mig in på nått galet spännanade, som jag kommer klara av, *utmanar* har ett halv år på mig nu, så nu ska det fan bevisas att jag har rätt. =) höhöhö

Han är så snäll, han har fått  nått att hända, jag har nästan glömt hur det känns, han är så underbart go. Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt, du får mig att le, sen du kom och röjde min hemligheter, jag har drömt så många drömmar kan den här nu bli sann?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0