Massa


Allt känns så sjukt galet bra samtidigt som det känns som om något sitter där något obehagligt. Jag mår bäst i hela världen kan inte förklara med ord, vad han har gjort med mig? Han bara dök upp från ingenstans och fick mig att öppna mig på ett sätt som jag aldrig någonsin gjort, jag kan tala om det *där* som jag i vanliga fall gör allt för att undvika bara för att det är så sjukt jobbigt att tala om det, men med han så känns det så naturligt att prata om det och låta någon tår komma, och han förstår, han dömmer inte mig efter vad som hände.

Men ändå är det nått som finns, det är nått som gör ont, nått finns där som absolut inte ska finnas kvar. Klart jag litar på honom, han är ju så galet bra, jag mår som en kung när jag är med honom, han får mig att känna mig levande på riktigt, och när jag är med honom så har jag lätt till skratt, glimten i hans ögon finns där, han ät magisk på så många olika sätt, men jag vet inte vad det är som gör honom så speciell, första gången ja var med honom själv så kom en varm nallebjörn fram, en helt underbar kille fanns där breve mig. Så rädslan måste bort, bort från mig.

Långsamt vaknar dan, Breder sina vingar, här över allt jag vet, Jag har förundrats som ett barn, När som tusen klockor klingar, Sen du kom och röjde min hemlighet, Är alltid stolt och trygg, Vaken vid din rygg, Och tiden står still, Om bara för en sekund, För nån som du, Så kan jag lämna allt jag har, Med nån som du, Blir hela världen underbar, Jag har drömt så många drömmar, Kan den här nu bli sann?, Med nån som du


 


Kommentarer
Postat av: Elina

Hm. Klart att du ska må bra vännen :)

Skönt att han förstår och inte dömer för vad som nu hänt!

2009-11-09 @ 16:39:23
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0