nice dag


I dag har jag vart ledig från skolan =) weho så galet skönt att slippa den trökiga säte vägen. Så i dag har jag spenaderat hela dagen tillsammans med min älskade pappa, weho jag fick köra pappas nya volvo, fan så kul det är att köra den, den går som en raket =) höhö. Så vi drog till borlänge och härjaade runt, vi käkade lunch med brorsan, och sen handlade han massa saker, och sen köpte pappa nya jeans till mig * jaa det är ju nästan så att du får kolla där, men jag förstår att det inte är kul men aa du kanske måste,* haha nu fattar ni inget av det jag skrev. Höhö. tänker inte förklara heller :D

Och sen när vi hade gjort borlänge klart så drog vi hem till mig och fixade så kaffebryggare funkade som den skulle, gött som tusan, sen kollade jag och papps runt på nätet lite. Jaa jag kan inte tänka mig ett liv utan min far. Hoppas aldrig någonsin att han tänker byta planhalva.

Och sen när han åkt hem till frun, så vare bara att fylla på glaset med en massa kaffe och sen sätta sig och fortsätta pluggandet, usch inte kul alla dagar eller, men nu tror jag att ja är inne på slutspurten med examinationsarbetet, weho det gillar vi skarpt. haha

Och nu blire duschen och sen lägga sig i sängen och glo på film eller nått sånt spännande, super trött. så hä ska bli så galet nice att få lägga sig i sängen =)

Men hallojsan, saknar dig, kom hem nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0