nice day


Måndag igen och jag har vart en duktig flicka hela dagen, haha. jag har vart i skolan i tre timmar jobbigt, nej då inte så farlitgt, höhö. Sen drog jag förbi en klass kompis på vägen hem och lämnade lite papper till na,

Sen hem och kolla så kaffebryggaren fungerade som den skulle och klart som fan den gjorde det båda gångerna jag testade så härjaade den runt och gjorde kaffe åt mig. :D höhö Och sen drog jag igång med pluggandet, så efter sissodär 6 timmar så var jag klar.

Flum är jag i dag kan jag lova men vaffö jag ä hä nej nej det säger jag absolut inte, höhö, men jag mår som en kung.

Mmmgott, du är bra speciell du lilla vän, det han som är han och han är den bästa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0