Tillbaka till verkligheten


Då har man haft två kanon bra dagar på *hemlig ort* och jag mår som en prinsessa, och jag har inte gjort så mycket mer än att druckit en hel del med kaffe och läst min bok *dödens änglar* och haft det i allmänhet sjukt underbart bra. Det har vart helt perfekt.

Men nu är det dax att ta sig tillbaka till verkligheten och det dagliga livet där hemma. Så i kväll vid 5 är jag tillbaka i stan. Usch jag vill inte åka hem, men samtidigt så vill jag, vill hem till familjen och min vänner. Saknar dom redan. Efter bara två dagars frånvaro.

Det finns inga ord som beskriver vad jag känner eller tycker och vill. Tar dagen som den kommer, och för varje ny dag är man lika nyfiken och hoppfull av vad som kommer att hända.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0