Tisdag


Var tydligen ledig i dag när jag kollade i min almanacka, weho. Så därför vart det stor städning, och tvätta en satans massa kläder, och sen bäddat rent i sängen, mm fint hä. Så nu är det rent och snyggt igen, men om en vecka har jag nog lyckats rövat till igen om jag känner mig sj. haha. En en hel del med kaffe har jag naturligtvis fått i mig åå, nästan tre kannor i dag. inte så ovanligt för att vara mig, mmgott. Och sen har jag pluggat en skvätt åå *duktig flicka* haha. Och nu blire kaffe, datorn och plugga en skvätt innan hä blir sängen och film. trött som tusan.

Du är allt jag nånsin önskat
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
jag vill alltid ha dig nära




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0