Vilken nice helj


I fredags så var jag med Elina hela kvällen och en bra bit in på natten, haha fan det var en spännanade kväll, mycket tok och skratt men en del allvar. Vi gjorde ett besök på donken och vi såg till så hennes kaffe bryggare gick i varm, vi var på kingen, och vi härjaade =) fint hä.

Sen på lördan så drog jag ner till Avesta och slog ihäl många timmar med malin, vi var på hästhoppning vi var i stallet, jag red, och aa vi var här och där, skita kul kväll.

sen i dag har jag och Malin vart i mockfjärd och hämtat lite häst prylar, det var en spännanade tripp det. jag och malin satt och sjöng O store gud, haha flummare, jajjjamensan.

Sen har jag vart med tetta och käkat och donat, och sen skulle hon hänga med mig till vhyttan för jag skulle ställa i från mig den amerikanska bussen hos elina och hennes gubbe. men hejja inte fan ville den starta eller, den svarade inte alls, totalt dö. Jösses vilket skrot, Så efter många tåg hade dönat förbi så kom Elina in till stan för att kika en skvätt, så vi öppnade huven och nu går den som en dröm igen, Och det är ju som ny, haha..ja jävlar vilken dag det blev, men fan vad skönt att 3 tjejer fixa tä bussen, så nu är man lite uppkäftig =) höhö

Så nu saknas bara någon, sen skulle allt vart super härligt, vart med dom bästa tjejerna i heljen och haft så sjukt galet kul, weho utan dom tre tjejerna så gåre ju inte.

saknar dig så sjukt mye, kom hem nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0