WEHO



Måndag igen då och jag kom tillbaka till verkligheten i dag, sunk. Fan vilken bra helj det har vart, ojj ojj skrattat som en dåre och haft det så galet gött i 4 dagar, =) det vart massa kaffe, två besök på Ikea med två fåntrattar, haha, skruvat ihop massa möbler,käkat pizza och aa kan inte klaga på någe, fy tusan vad underbart bra jag har haft det, kan inte förklara nå hur bra det är och känns, mmgott =) tänk om jag alltid fick ha det så, ojj ojj ojj så fint hä skulle vaaaa =) WEHO

Sen i dag när jag kom hem så vart det stallet med bästa Malin, åå vad vi har donat och grejjat, =) gött hää. Sen kom bästa Elina hit och drack en skvätt kaffe, sen vart det lite äventyr. Och nu sitter jag i sängen och trött som en gnu efter heljens bravader och stohej, men hä är det värt kan jag lova. =) höhöhö


Du är allt jag någonsin önskat
du är allt jag vill ha
du är den som får mig att le




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0