Bättre dag


I dag har jag vart i skolan i två timmar, men det var inte så jobbigt för vi va på säters museum och kikade. Och när jag står där och lyssnar på hon som hade våran visning så började de snurrade i huvet läskigt. *Svimma* fy.usch.

Sen när jag kom hem så var det bara att sätta på en ny kanna med kaffe och sen börja plugga, ska ju vara klar tills på måndag så lika bra att få det gjort. Men sen mitt upp i så ville mamma ut på en tripp, så vi drog ner till Avesta och kikade runt lite. nice hä.

Och sen råka jag klicka hem den här jackan i dag å, knappen hängde sig och så vipps hade jag beställt den. haha. fint hä.


Kommentarer
Postat av: Elina

Fint, för jackan är snygg :)



Hoppas det inte blir allt för jobbigt på begravningen idag :/ Hör av dig sen om du har lust och ork att ses!



Kram

2009-10-30 @ 07:59:17
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0