Duktig flicka



Bara en massa plugg i dag nästan jag började vid en halv 11 och och vart klart nu vid halv 10 weho fan så bra hä blev *stolt* hoppas bara lärarna tycker samma lika som jag. sen på eftermiddagen var bästa Elina här och drack en skvätt kaffe, fint hää. Och sen i väg med mamma 2 minuter och sen hemma för att plugga vidare. Sen nu när jag var klar vid halv 10 så drog jag och bästa Tetta och tog en kaffe på donken, fint hä.

Och nu har jag precis duschat och ligger i sängen och kollar runt en skvätt på nätet innan det är dax för att göra ett besök hos johnblund i några timmar.

Mycket konstigt är det där, hahaha. jösses vet inte vad jag ska säga om den saken riktigt. Fin är han, charmig är han, och söt är han ju absolut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0