Ebba


I går kväll när jag duschat och gjort mig klar så drog jag ut till V-hyttan till bästa Elina och hennes gubbe, och deras två vänner. Och där kollade vi på film. fint hä. Sen drog jag in till stan för att köra min älskade mamma, och sen ut till vhyttan igen.

Sen runt halv 1 så drog vi ut till Skäveland på fest. Haha ojj är det så där man är på fyllan Elina?!. Att man springer runt och hånglar med allt och alla, och försöker hångla med en full pojke som deckat av, haha Usch tur man var nykter och hade i uppgift att styra. =)

Men inte vart hemresan till Vhyttan den lugnaste heller, tre galna pojkar i bilen och två lugna och fina tjejer. haha. Ja jag kan ju inte säga att jag inte hade kul för då ljuger jag. Tur bästa Elina vaa med. =)

för bra för att vara sant. Trivdes, som alltid. åå så sjukt underbart, och jag kan inte förklara, jag kan bara le och låta ansiktsuttryck tala för hur jag mår och känner.

Nu duscha och sen ska det hittas på nått spännanade, antingen Avesta eller Borlänge.
Jag håller hårt i min krage och bara hoppas på att det här kommer gå.


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha ja fy fan ja vilken kväll :P

Tur du var med :P haha

2009-10-25 @ 13:32:26
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0