Fick låna en ängel


Onsdag och jag har vart i skolan i dag för en lektion, fint hä. WEHO är godkänd på allt. kan inte klaga eller. Sen hem och kolla i böckerna för att plugga en skvätt, det stora provet kommer nästa veckan. Hä kommer gå så bra så.

Sen har jag och mamma vart ute på lite äventyr, det var ett tag sen bara hon och jag gjorde nått tillsammans. Så det var kanon kul.

Sen när jag kom hem så stoppade jag i mig två värktabletter och la mig i sängen för att vila, sån värk i knäna och ryggen, usch märks att det går mot den kalla tiden.

13/10 lämnade min *krut idol* oss. Hon vart 92 år. hon som var så häftig och tuff, livet är då bra orättvist ibland.
R.I.P.




Kommentarer
Postat av: Krummen

R.I.P för idolen

2009-10-15 @ 07:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0