fint fint


Ojj vilken kul natt jag hade natten till i dag ,har inte skrattat så mycket på jätte länge ojj ojj. 3 galningar som sitter och dricker kaffe glas på kaffe glas, och bara talar om en massa tok, kan inte bli bättre. :D

Sen idag när jag vakna så drog jag och bror ner till avesta för att hälpa bästa Malin och Erik att flytta det sista sakerna. Jag har haft skit kul och skrattat och härjaat hela dagen. fint hä. Sen var vi ut i stallet och dona lite. Har alltid sjukt kul i hop med Malin. Och nu är jag hemma och har precis duschat skönt de är att duscha länge. mm.

Jag fryser.
Vill du titta på film?

haha inte lätt alla dagar eller.


Fin som tusan är du.
När den rätta dyker upp då säger hjärtat till, och då får huvet säga vad de vill. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0