Fredag kväll


Då har man jobbat i dag igen då började 07:00 -  men 16:30 skulle jag ha slutat men fick gå hem 1 timme tidigare för det fanns inte nått att göra. Så när jag kom hem så vart det duschen på en gång, frös som en galning, sen fort som tusan på med alla kläder. fint hä.

Sen har jag vart ut till bästa Elina och Emil och druckit en del kaffe, mmgott och diskuterat om bröstcanser. ojj ojj inte lätt eller.

Och nu sitter jag hemma och dricker kaffe och kollar på tv med mamma och brorsan, och ska nog snart ta och lägga mig i sängen och kolla på film, galet trött.

du fatar inte

Kommentarer
Postat av: Elina

vem fattar inte? :S

2009-10-09 @ 20:55:44
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0