krut-idolens begravning


Då är det fredag och man har vart ledig från skolan idag. Men vi har vart på *krut-idolens* begravning. Fint va de. Usch det är inte kul med begravningar,Mycket minnen dyker upp både från Adams och mormors och morfars begravning, usch nu är jag less på att behöva gå på begravningar hoppas det dröjer hundra år nu till nästa gång. 

Sen när vi kom hem så la jag mig i soffan med datorn men nej de gick ju inte hä eller jag somnade. skönt vaa hä. och sen vakna ja vid en 20 över 6. Behövligt tydligen.

Och sen nu har jag vart med bästa Tetta på donken och fått i mig lite kaffe, weho äntligen är hon hemma igen som jag har saknat henne. <3

Och när hon och jag satt där på donken och talade så kom vi på att man blir känsligare med åren iaf vi två. Och man märker att dom man tycker mycket om och har i sin närhet, dom blir man extra rädd om. Man värderar allt på ett helt annat sätt helt enkelt.

aaa med andra ord det måste vara ålder som gör det. Vi börjar bli gamla. haha

Och blire film och kaffe med bror. I väntan på att nått spännanade ska hända.

Håll mitt hjärta
What a wonderful world
Tell me how i am supposed to live whitout you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0